Acudit

diumenge, 12 d’abril del 2009

4 comentarios:

Anònim ha dit...

Oju, aviseu a la SGAE ...

PD: Eis no sabia que tenies un blog, ja m'hi aniré passant :P

Saluto!

Inanna Pilgrim ha dit...

El que jo entenc és protegir la meoldia, la música de veritat que estpa desapareixent amb els xumbaxumba, reggaetons i altres varietats... Vamos, la MÚSICA en si mateixa.

O no? Ara resultarà que se'm va anar massa la pilota ahir quan ho vaig veure xDDD.

Et truco demà o miro de passar-me pel pati de l'insti, ok?

muakis!!! loveyouuuu

Nekoai ha dit...

Hola guapo ^^*!!!

t'he contestat en el meu blog però t'ho copio aqui per si no hi passes:

"Hi tant! això està fet ^^*! i per suposat que a Tarragona t'arribaràn abans ^^*(ja que visc a Tarragona).Si vols podem quedar aquest dissabte, però m'has de dir que vols: fermall o anell,o dos fermalls, o dos anells ^^*. Estem en contacte!"

Music for the child ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.